Wednesday 27 October 2010

gua teruskan..

gua luper yang kewujudan blog gua tak terisi sebab gua isikan ruang kosong hidup gua dengan tuntutan hidop....mungkin kadang2 gua luper hidop untuk apa? hidup untuk apa? money,sex,kebahgiaan,kecurangan,palat,malapetaka dan politik? gua semakin lamer semakin tidak menghairankan sumer tuh even gua akui gua tergolong dalam bala2 tentera yang berkawad ke arah itu semua..gua kuatkan hati gua untuk cuba untuk menidakkan semua..what did i do? gua tidur atas katil sempit dan gua sempitkan fikiran..biarkan orang lain dengan hidop mereka.. biarkan orang lain dengan idea-idea yang bernas dan sentiasa berhadapan dengan gua untuk menidakkan idea gua..sory im not an idealist but im a realist..tolong jangan pandang sesuatu hanya dari satu sudut atau sudut2 lu sendiri..tolong fahamkan yang gua dan yang lain2 juga faham..gua teruskan hidop dengan persetankan aper yang ada dalam poket lu dan gua lebih kagum dengan aper yang lu heret dalam kepala otak lu.."kalau ada"..hidup utk apa? berapa nilai suatu kehidupan? dan brape pulak nilai suatu kematian?...gua endup dengan persolan dengan harapan menjadi jawapan....

2 comments: