Sunday 14 June 2009

nasik minyak ikan kering




perut agak kenyang skang hehhehe makan waktu malam lak aku..mungkin hati makin tenang dan tader masalah yang besar aku pikirkan sekarang...Menerima aper yang tertulis seadanya lebih baek kan?hehhehe semoga kata-kata aku sendiri tuh tak memakan diri aku balik huhuhuh...result dah keluar membanggakan jugak la sebab pointer tuh membuatkan aku tersenyum berhari-hari dan dengan slumber jerk membalas text yang tak henti-henti masuk bertanyerkan result aku..agak berbaloi laa dengan berkotak-kotak rokok,berjug-jug nescafe,berhelai-helai test pad and lagu-lagu metal,balad,pop,dangdut and ect yang menjadi peneman selame 3 minggu mengharugi final uhuhhh... Syukur laa kan..Still got one month cuti so bagi mengisi cuti-cuti neh macam-macam la progam yang dirancang and tak dirancag aku lakukan uhuhuh.. Dan musuh paling ketat adalah mak ayah aku sendiri yang pantang tengok aku neh online,watching tv,pegang guitar mesti ader jerkk nak suruh aku buat sume benda... Dengan ikhlas aku buat laa walaupun kemalasan tahap dewa aku mebuak-buat namun ku gagahi jua ahahaha...last saturday aku pegi sungai buloh ke kenduri abang long..Dua minggu lepas lagi dier dah siap poskan kad kenduri kawen dier ke rumah aku neh,tak senang duduk jugak la akuh nak pegi tapi tak tau nak naek aper..tahnkz god Mirul text "kau nak gi tak kenduri abg long?"dengan pantas aku jawab ok jerkk..so last friday sehari sebelum kenduri mirul text lagi bagi tau yang father dier masuk hospital..ok then so sekarang takder transport,mak aku pulak suruh drive jerk hahahah.."mak kalau la dalam bank ku ader berjuta-juta ringgit takder masalah punyer"..Lepas solat jumaat terus menuju ke kedai "ah tuck"beli clucth vespa hehehe naek vespa jerk laa ke kenduri...Disebabkn agak buhsan kalau aku naek moto sorang2 ke kenduri tuh aku ajak Jue then Jue on jerkk...besh jugakk laa tapi nak patah rase pinggang aku neh..asal nampak RnR jerkk parking vespa trus menerap jerk atas jalan tuh..Puas hati la sampai sane jumpe amin,apool,faiz,ap,brahim and saper namer ntah aku tak ingat laaa..Makan time!!! sebenarnye aku tak selera sangat pon mungkin sebab penat kot..lepak begambar sumer then hard to say gudbye lebih-lebih lagi dengan nuar and amin banayk sangat wat bende-benda yang tak berpaedah sepanjang 3 tahun dok serumah dengan diaorg...Dalam pukul 4 terus gerak balik ke kuala kangsar meneruskan perjalanan sebab plan nak pusing2 KL tak jadi pulak...hujan lebat kesejukan akuh rase macam salji kat Malaysia neh...pukul 8pm sampai ke kuala kangsar dengan selamatnya dan terus pekena mee kari nyum-nyum huhuhuh....So to abang long selamat pengantin baru semoga berkekalan laa sampaii biler2 pown uhuhhuhu..........

1 comment:

  1. salam
    check out my blog and find out what u can do for yourself
    www.ruleofgod.blogspot.com

    ReplyDelete