Thursday 13 May 2010

la tahzan


memang buhsan bercuti kat umah neh..asal aku nak gi joging jerk hujan,nak lepak jerk hujan..emm tapi dah rahmat Allah kan tak elok untuk pertikaikan..so dok umah aku tanamkan pokok2 yang memang mama dah lamer beli just nak tunggu aku balik untuk tanamkan sumer skali..ok la sekurang2 aku ader benda nak dibuat..cumer kepuasan nyer aku tetap tak rase..mungkin sebab hati aku tak tenang kot...ntah knp aku rase aku tau kenape soal hati yang payah aku nak luperkan mcm tuh ajer..hufff susah hidup neh..sampai laa waktu magrib semalam lepas aku mandi ternampak pulak buku La Tahzan..Pelik sebelum neh aku taknah nampak buku neh kat atas reha Quran mama..tak terfikir lg aku ambik dan bawak masuk bilik..selesai magrib mula membaca sampai skarang..terase kerdil diri aku bace buku La tahzan(jangan Bersedih) antara tulisan2 terbaik aku rase(dan mama sengaja nak suruh aku bace buku ni mungkin)..banyak yang ceritakan tentang hidop dr yang tersurat hingga tersirat...so nak tau lebih tunggu aku habis bace dulu huhuhu...Till now La Tahzan...semoga aku lebih teguh n bersabar sentiase...

No comments:

Post a Comment