Monday 5 April 2010

bersame cik yuna..

eemmm bangun pagi yang sangat indah bile dikejutkan oleh ringtone "mase kecik ku dikampung karai" ellow "tak bangun lagi" suare agak mcm menempik yang vibration nyer tarase sampai ke ginjal aku yang masih tdo even aku dah sedar2 kucing...sebenar nye aku tak tau pon dier ckp aper aku tak ingat sepatah pown uhuhu sory...ngantuk sangat...lepas mencapai tuala yang dah haus,lusuh makan dek daki tuh dengan slow motion aku bangun melangkah dona yg tebaring di lantai..layan dvd agaknyer dak neh smalam lantak kau laa...mencapai brus gigi yang dah tak tentu hale bulunye trus aku letakkan ubat gigi cap darlie lemon white...baru beli smalam skali ngan ubt gigi si dier..dengan perlahan aku menuju ke toilet sambil menggigit batang brus gigi tuh..nak masuk jerk ke toilet ader lak makcik cleaner potong stim tul..aku yang separa bogel neh terpakse la cover tersipu2 malu...emmm..sejuk tuhan ajerk yang tau mandi pagi neh knp ntah maybe sebab semalam hujan kowt...sambil menggosok2 celahan bedah sumer muler la aku memutarkan lagu cinta abadi (lagu yang paling diminati skang heheh) selesai mandi dengan spontan membancuh kopi mencucuh rokok dan terus menyelak2 dan mencari nota utk di study..mlm neh ader test arghhh..ponteng lak claz semater2 nak study nyer pasal..mau tak cuak last test mcm ampeh result..bukan sebab banyak main ehh sebab lecturer tuh solan aper yg dier kasik dier pon tak tau...aku yang menjadi mangsa neh layankan ajerkk laaa....sampai saat nak amik test terlihat si dier berbaju hijau berjaket hitam tidak berkaki ayam dari jauh...secare automatik jiwer aku merobot nih terukir senyuman di muka..dier menuju ke arah aku meninggalkan seorang rakan karib nyer ''nak amik baju ker''spontan aku bertanyer dan memberikan dier kunci tunggangan aku iaitu ferari ijo juga aku dan dier gelarkan ia sebuah peti ais bergerak....selesai menjawab test dier bersame ferari ijo sudah menunggu di bawah..terus aku luperkan persolan betoi ker test yang aku jawab td...arghh dah buat n hantar pown buat pe nak pikir lg..sepanjang menunggang ferari sambil bergelak ketawe lame sudah rasenyer tidak dapat bergelak sebegitu uhuhuh...n aku tau dier memang seorang yang giler tp aku layan kan jugak laa..sampai ke kedai lory merupakan kedai siam yang selalu dipenuhi pemandu2 lory mungkin disebabkan awek2 siam yang jaga tu mungkin...tp tak dinafikan masakannyer nyum2 sedap gak la bg pelahap mcm aku neh...sementare menunggu makanan siap aku menemankan dier di dalam ferari dan perbulan bersambung tanpa aku sedari aku sudah ternampak muke pakguard senyum sket ,angkat tangan sambil melihat muke dier dan bukan nyer muke pakguard hehehe...selamat mlm pakguard..

No comments:

Post a Comment