Saturday 3 April 2010

awas tereler panjang

sepanjang perjalan balik ker rumah pukul 2.am semalam aku hanya membaca perkataan awas tereler panjang..dalam hujan aku redahkan juga sebab serabot dengan sedikit masalah antara aku dia dan dier dan perasaan yang berkecamok..arghhh mama call petang semalam bg tau abah aku semput tp"takder aper" kater nyer...aku dah tau "takder aper" yang keluar dari mulut seorang ibu adalah apa2 bg sesuatu perkara..dalam keadaan aku yang serabot aku nekad pulang ke rumah yang mungkin akan membuatkan aku lebih tenang dengan melihat muke kedue org tue aku...seronok baercampur sedih sumer laa aku rasee knp ntah aku neh memang giler..dan sambil aku membace ayat2 pada bontot lory tuh tak henti2 aku memikirkan tentang dier ader jugak la sekali due hampir terbabas melanggar lopak air..mengucap aku seorang diri dan memandu dengan lebih perlahan kalau dier tak suka kan aku tp family aku masih syg kan aku rasenyer..dan sepanjang perjalan mulut aku tak henti2 menyanyikan lagu cinta abadi from blackrose...emm aku nyanikan buat dier mlm tuh masa aku dan rakan kelas berkaroke...indah masa2 tuh...dan aku rase aku taknak meneruskan tulisan ni..ader cerita yang aku patut simpan utk aku dan die jer n tek perlu nak dikongsi...

cinta abadi
Kehadiran cintamu
Menyinari hidupku
Kehangat cintamu
Mengubati sepiku

Kelembutan hatimu
Mengubati lukaku
Kedamaian hatimu
Menyinari hidupku

Belaian manjamu
Penawar resahku
Keluhuran hatimu
Hanya kau kekasihku

Keagungan cintamu
Bersama impianku
Untuk hidup bersama
Sehingga keakhirnya

Makin membara
Api cintaku
Kaulah yang satu
Kaulah cintaku

Tak mungkin lagi
Berubah hati
Cinta yang suci
Cinta abadi

No comments:

Post a Comment