Wednesday 31 March 2010

megi gowen packet!!!

eemm msg jerk tak balas..and lastly kol 7 lebey kot baru aku dapat msg dr dier..then aku call tak jawab mungkin penat agaknyer dier kuar bejalan ngan seorang rakanya merangkap rakan aku gak la uhuh..after half an hour pastuh aku call lg then dier menjawab..tande tanyer aku kemaner dier tak menjawab call aku terus terhenti kat situ jerk..suare lembut menjawab call memang romantik abeh la sebab jarang aku dengar suara keletihan dier selepas dier take a nap waktu magrib heheh..perempuan uzur mungkin...tuh tak menjadi persoalan bg aku..soalan nyer skang tetiber nada suare nyer berubah selepas aku menjawab pertanyaan dier.."awk dah makan ker belum" mcm biaser ngan selamber aku menjawab dengan muker tahap konfiden membuak2"dah mam megie td" nah amik kau skali lg mcm kene hentak kepale aku ngan batu kene sound tepet sebab tak makan nasik tapi makan megie..aduhh knp lak neh mcm biaser la kepale otak aku yang kuat memikir mula berfikir yang bukan2..aku pon tak tau knp selamer neh aku tak rase pown dier tau aku makan ker idak ker..sumer mcm tak kene pade mase tuh..knp sebelum2 neh aku tak makan sebab dier mcm tak penting pown...memang agak miskin la skang selepas aku habiskan duit merepair kete aku jd makan n mcm2 lg laa aku terpakse catu..bukan tak boleh mintak dengan org tue tp segan rasenyer nak memintak selalu..utk org yang aku syg n dier aku tak kesah kalau aku tak buat sometin utk diri aku dulu..mendulukan org2 neh aku rase satu kepuasan yang mungkin skali lg yer MUNGKIN akan membalas(utk mama n abah aku) dibalas(mungkin dier) satu hari nanti...bukan maksud aku untuk meminta dibalas yer...lumrah manusia kita membuat sesuatu utk hasil cumer bergantung pada keikhlasan hati...aku ikhlas utk dier dan tak pernah aku sesali aper yang aku buat even kadang aku pulak yang sakit hati...bukan org nyer yang berbahse lembut aku neh dan bukan juga lelaki pencinta wanita mcm dafi..aku hanya aku menjadi diri sendiri n kadang2 tercari2 aper yang aku perlu buat utk dapat cinta sejati konon nyer...buat masa neh aku tetap kan hati aku utk dier dan tak mungkin ader due..biar burok biar jelik dr pandangan mata dan kata2 org lain namun dier tetap cantik di hati aku...mengilai dier semakin lamer membuat aku kenal diri aku dan dimaner aku sebenarnyer..ini bukan cerita monyet dengan cintanya aku rase ini,aku yang berperangai monyet sebelum neh berubah kerane die...

No comments:

Post a Comment