Thursday 25 March 2010

sushi tak selalu sedap..

kali nih lebih menyedarkan diri tentang keburukan diri sendiri..aku yang selalu membuat kesilapan dalam kehidupan seharian hahaha..kate manusia tak pernah lari dari kesilapan kn, tp aku sentiase wat kesilapan bodoh dalam diri aku sehari2.bukan jerk berlari kekadang mengejar kowt aper ker palatnyer aku neh..makan mase rase nak membetulkan keadaan cume buat mase neh lebey baek aku bergule n tinggalkan yang lain2 buat seketika kowt..yang penting aku appy n ready utk exam..kepale otak nak appy jerk kan cume my big problem sedari kecik yang aku tak paham kenape aku dilahirkan terlampau kuat memikir??sekecik2 benda sampai la sebesor nyer..kene jumper pakar sakit otak kowt aku neh..penah gak pikir,sedap kowt kalau isap dadah boley pikir yang besh2 jerk..but im not that stupid laa kan...lain org lain care..sebab aku tak penah salahkan org yang isap dadah tuh mungkin gak diaorg mcm aku n sampai satu tahap they do it,same gak la mcm mat rempit kowt.when deal dengan hidop n mati baru kiter akan pikir kan pasal diri kite sendiri aku rase...jom share sometin agak2 yups persolan yang baik aku rase buat diri aku..boley tak untuk seketika stop memikir tentang org lain dan hanya percaye kat diri kite sendiri jerk? sape yang bace blog aku neh pernah tak agaknye korang rase aperyang aku rase?...hati aku kuntum sngat keww? hahaha bodoh..susah hidop neh saper ckp senang? kalau senang takder la words survivor tuh agaknyer laa..try la jd pengemis sebab aku penah jadi dulu uhuhuh susah meminta tanpa sebarang balasan sedih kowt..so saper yang ckp pengimis tuh tau nak mintak jerk korang pikirkan lah..kalau la hidup semudah meminta dibalas pemberian!!! haha neh tulisan paling tensyen aku penah buat neh n aku dalam keadaan tak tau aper yang aku pikirkan sekarang sume mcm dah campur adok jerk...yang sentiase membace blog neh mungkin akan paham la kowt...nasihat aku wahhh 1st time kasik nasehat neh sementare ade jage,selagi suke,suke,sementara sayang sayangkan and kalau takde jangan sekali dikenang atau membenci ok..peace!!!

2 comments:

  1. DGR SINI WAHAI SAHABAT KO TAK KUNTUM OR APA SAJER CUMA JAWAPAN KETENANG ITU ADA DLM JIWA KO RELAKS LAH SEMUA ORG AKAN MERASA APA YANG KO RASA AKU PAHAM APA YANG KO RASA DAN AKU PERNAH ALAMI KONFLIK YG SAMA AKU LAGILAH SEMBUNYIKAN IDENTITI AKU YG SEBENAR DARI ORG LAIN DEMI KEBAHAGIAAN ORG LAIN TAPI HARI MAKIN HARI IA MENDEWASAKAN KITA AKU TAK PERLU TAKUT DGN DIRI AKU DAN AKU HARUS JADI AKU KESIANKAN DIRI KU SENDIRI SEDIH DAN DUKA ITU SUATU TAPAK UNTUK KITA BANGKIT KEHADAPAN JIKA NANGIS ITU SUATU UBATNYA SILAKAN TAK DAYUS DAN LEMAH LAKI ITU NANGIS TAPI ITULAH PUNCA KEBANGKITAN KEKUATAN LELAKI UTK MENJADI KUAT TAK SEMUDAH TU BRO AKU PERNAH LEBIH PEDIH DARI ITU RASAKAN NAMUN AKU SEMBUNYIKAN ORG MELIHAT MUNGKIN KURANG PAHAM TAPI KITA YG MEMIKUL NASIHAT AKU SEBAGAI KAWAN KO SENANG JER BERSERAH PADA YG ESA BERCERITA DAN BERCINTA DGN-NYA KERANA ZAT DIA ADA DLM DIRI KITA DAN TERUS LAH MEMINTA AKU DOAKAN MAKBULNYA DOA KO JGN HANCURKAN APA YG KO DAH BINA KERANA ORG LAIN JADILAH DIRI KO DAN TANYA PADA DIRI KO MANA LETAKNYA KO INGAT AKU BENCI ORG YG KALAH DGN PERSAANNYA

    ReplyDelete