Wednesday 3 March 2010

tulisann lame

emm sibuk ngan new sem in mimet but so far so gud laa..n aku dah dapat agrement loan yang buatkan mater aku terbeliak gak la nengokkan jumlah nyer yang dekat 100k tuh..mati idop balik belum tentu ley bayor heheh...so usaha kene lebeh la pas neh.18 crd hour lagik this sem n my day getin hader n harder arghhh.just now baru borak2 ngan bety lamer gak la borak dari dalam sampai luar,dari ateh sampai bawah uhuhuhh..soryy wehb sebab luper nak wish birthday kau,bukan aku luper tapi tak ingat..dah abis call aper yang diceritakan buatkan aku trus jerk onkan notebook neh n start writin sometin..Lebih tepat tajuknyer Masalah hehehe..tuh laa dalam hidup neh memang tak boleh lari dari masalahkan,mungkin tuh sebab ader yang sanggup bunuh diri tuh..tapi aku tak la sampai mcm tuh tolong bunuh org yang nak bunuh diri ok gakk heheh.. love story sucks kot bagi akuh macam2 sangat yang jadik kadang2 terbawak-bawak sangat lam idop seharian akuh cumer kalau aku mula berlari ke saner sini jerk kot baru ok..masalh skang aku tak tau persepsi gurl pada lelaki yang suke cakap lelaki nih penipu,pada aku gurl neh lagi suker menipu dari lelaki hahaha ntah kenape la gaknyer cume aku malas nak listkan ajer..mungkin bukan sumer kowt tapi aku rase 50% laaa hehehe..sebenar nye pade aku someone tuh menipu mungkin sebab taknak sakit kan ati org lain(nih tipu sunat namer nyer)tapi yang memang suke menipu untuk menyakitkan ati org lain tuh memang problemm laaa(nih baek gi mati)..bukan aku kesah kalau org tuh wat aper pon cumer persoalanya kenape?..hahah macam marahjerk aku tulis mcm neh kan..tak kowt sebab aku slalu cooll jerk..lebih tepat tak puas hati huhuhu..masalah umur?aku tak rase takut pon kalau aku dah tue sebab aku sedar perjalan idop aku jauh lagi maa..bukan senang utk senang bg aku yang ader masalah jiwe yang tak pernah puas n tak boleh tengok aper orang ader aku pon nak aderkan jugak..mcm sha bg tau "bapak kau kahye mak kau kahyer"bukan mcm tuh laa..kalau mak bapak aku kahyer mungkin aku tak jd org pon mungkin gak aku malas nak blajo n mengabehkan mase aku menghabehkan duit mak bapak aku hehehe mestii besh kalau idop mcm neh kan...tp sayang nyer bapak n mak aku pesare yang hanya menjage cucu di rumah..bukan sumer org nak mengaku diri die susah tp aku akui aku susah yang senang hanya biler mak bapak aku kumpul duit hanya utk anak2 die blajo jerk n bukan bermewah2..malu ker kalau aku pakai barang bundel tak kot sebab aku buat mase nih memang layak beli kat bundel jer..malu ker aku kalau aku nih tak style? tak kot buat aper style kalau kepale otak kosong..malu ker aku kalau tak gi clubing?tak kot sebab disco pon aku taknah masuk hehehehe..hhahahah takde kot aper2 yang aku nak malukan kalau aku tak berduit...sebab aku memang tak berduit n disebabkan umor yang agak banyak neh baru aku mula untuk malu nak mintak duit ngan mak bapak aku...emm payahmemang payah hidup neh tp aku selesa jerk ngan hidup aku n try to handel aper gak yang jd..(offline blog)

No comments:

Post a Comment