Sunday 11 April 2010

surat layangan puaka....

arhhh lamer plak aser tak menulis sometin...aku bz sngat mingu neh ngan test,quiz,tugasan per sumer...n macam2 yang jd dalam hidup neh dalam mase2 aku mula mengenali saper diri aku nah terbukti aku siapa..pemarah,pendendam yang terok adalah aku sendiri..tp tak mcm tuh, disebab kan seseorg aku rase aku jadi seorg yang totally lain bukan berubah kerana sesiapa..tp ntah knp aku pon tak tau..sikap aku yang tak pernah nak mendewasakan diri? itu aku ker? knp agaknya?...sumer adalah mainan bg aku ker?..persoalan yang tak mampu aku menjawab and mungkin hanya ada pada org2 di sekeliling aku..payah nak faham hidop neh payah nak faham org lain dan payah jugak utk org memahami diri kita sendiri mungkin...cumer kepastian perlu aku cari aku rase,ketabahan perlu ader ..knp aku mudah memaafkan seseorg aku tak tau knp mungkin kebencian aku tak pernah melapaui batas...knp aku tulis mcm nih biar aku jerk yang tau n biar aku yang selesai dengan ape care skalipon..biar tindakan tak menghalalkan cara aku akan tetap usaha yang terbaik buat aku dan dirinya sampai akhir nanti...

4 comments:

  1. pacik..i knw u will not reveal the truth bout wat was happened...but anyhow..juz keep strong..please dont blaming yourself la bcoz of wat happened btwnn u n mebi HER.. it just an accident or wateva...it juz happened..the most important is....DONT THINK TO MUCH...coz u will grow the WHITE HAIRS again...hahahhahaa... juz think about the solution keh...v(^_^)....patin yg chomey~

    ReplyDelete
  2. hehe the solution only if both sit and talk bout it.but things dost come just easily like that soo berserah pada yang Esa rite now..btw rambut aku MERAH laa hehehe...thankz beb..

    ReplyDelete
  3. oho...dah agak pasal tu..LOL!!...maybe u juz have to wait till da crappy things calm down..n after da things going to be ok...juz have a sit at kedai mamak ker...kat mane2 jela...n discuss bout that wokeh? kui2..(cewah..pandai2 jek aku!=p)

    ReplyDelete
  4. mamakk besh in luv kowt..megi gowenn satuu...

    ReplyDelete